Založ si blog

Zaregistrovala som sa na pokeci a potom to prišlo. .. ..

Všetci to poznáme. Sociálne siete sú fajn pokiaľ si píšeme s kamarátmi a ľuďmi ktorých poznáme. A potom sú tu zoznamky,  a ľudia ktorých nepoznáte, a neviete s kým si píšete. Tento článok je reakcia na vlogerku “ Dejepis inak“ ktorá sa tam zaregistrovala ako 13 ročné dievča a ktorá dopadla asi rovnako ,ako väčšina dievčat dopadne na pokeci. No proste bola zhrozená, tak ako som aj ja .

Musím upozorniť, že tento článok bude obsahovať  trochu vulgárnejší text  , za čo sa ospravedlňujem ale tak to naozaj bolo a meniť to nechcem, aby ste videli čo sa naozaj deje aj tu na Slovensku .

Tiež som tam zaregistrovaná a preto sa chcem podeliť so skúsenosťou  . Som tam  pod prezývkou , všetko čo tam mám je o mne , dokonca tam mám aj svoju vlastnú fotku aj vek .  Stačí ,že sa tam len prihlásim, nepíšem do žiadnej  miestnosti nič, a už mi príde pár správ. Všelijaké vekové kategórie od 16 do 60. Prevažne muži , občas aj ženy . Pokiaľ to nie je fake profil , a nie je to len ďalší muž, ktorý sa schováva za profilom ženy .

Tak teda som tam.  Keď sa ozývajú muži 40 plus , že sa chcú stretávať so mnou ako 22 ročnou , je to pre mňa dosť nepríjemné pretože môj otec má 43 . Tak im odpíšem, či by sa im páčilo ,keby toto nejaký chlap v ich veku, písal ich deťom . Odpoveď : “ Deti nemám, pýtam sa teba , alebo prečo sem ťaháš moje deti“. Pointa im ušla a ego nepustí . Ale myslím si ,že keby mu chlap v jeho veku otravuje dcérku, tak si ho podá.

Ďalšia kategória sú správy typu , pošleš mi fotky? Alebo on pošle svoju nahú .  Ideš na skype ? Si zadaná ( akože keby nie, tak si ma plánuješ vziať za ženu už po dvoch správach) ? Nepredala by si mi tvoje použité spodné prádlo?  Dáme sexstretko za odmenu pre teba ? Ohodnotíš mi ho? Spravíš mi “ rukolu“ za 100€?  Chceš si zarobiť ( hľadaj súvis so sexom a iné prasačiny) ?   Ale no fuj!!

Akože jasné ,brigáda by sa zišla, predsa len chudobný študent, ale je ten inzerát aj na profesii?

Neviem prečo sa tí ľudia takto správajú, obzvlášť k ľuďom ktorých nepoznajú. Je to tou anonymitou? To, že sa niekto nevie správať a že znie ako úplný úchyl , za anonymitu neskryje. Alebo je to tým ,že im veľa žien, dievčat vyhovie alebo predtým vyhovelo?  Najviac ma udivuje skupina chlapov okolo 30- 50 ktorým absolútne nevadí ,a ešte majú to sebavedomie ,že píšu omnoho mladším ženám , niekedy aj 13-17 ročným. Páni , to  je ale trestné.

 

Byť zaregistrovaná na pokeci, je pre ženu skôr ako za trest, pretože si z nej každý druhý robí len objekt . Malo by sa to nejako kontrolovať lebo to, že si ho zablokuješ a nahlásiš ,nič nevyrieši ,lebo si spraví  ďalší nick  .

 

Mňa by len zaujímalo ,že keby to doma vedeli ,čo títo ľudia stvárajú na internete a ako sa správajú , či by na nich boli  hrdí ,alebo sa za nich hanbili.

 

Preto si dávajte pozor na to,  s kým si píšete , aké  informácie komu odovzdávate . Hlavne ak viete ,že sú tu registrované aj vaše deti , porozprávajte sa s nimi o tom, aby nenaleteli nejakému pedofilovi.

 

 

 

Mohla to byť každá z nás. .. .No bola to Viola

21.11.2019

Mohla to byť každá z nás… 19.11.2019 pochovali Violu. Mladú ženu, ktorú našli na brehu Dunaja, znásilnenú a dobitú na smrť. Musela si prejsť peklom, kým opustená na brehu rieky podľahla následkom zranení a podchladenia. Nikdy nepochopím, ako dokáže niekto zneužiť svoju fyzickú prevahu nad ženou a mučiť ju až na kraj smrti. Neviem si ani len predstaviť, čo sa [...]

Klimštrajk

20.09.2019

Klimštrajk . Alebo ..budúce generácie, prepáčte. Za to, že znečisťujeme vzduch, vodu, pôdu a tak trochu aj naše myslenie je už znečistené. Vyrubujú sa stromy , niekedy úplne zbytočne len aby sa niekto nabalil peňazí a postavil tak niečo ďalšie , čo vlastne ani nie je treba . Nevážime si a ničíme prírodu . To jediné , bez čoho by človek nemohol prežiť. Ako je [...]

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

kristybwinter

Študent aplikovanej etiky

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 9188x
Priemerná čítanosť článkov: 3063x

Autor blogu

Kategórie